woensdag 22 februari 2012

100 jaar oud................. voor een habbekrats !!

Ik heb zoals zovele een aantal advertentie's op Marktplaats staan.
Er wordt regelmatig geboden of is dit BANANA SPLIT ???
WAAR STAAT DE CAMERA ??

Prachtig antiek Bruids Corset anno 1890 te koop....
Hogere prijsklasse..........
In zeer goede Conditie en zonder vlekken........

TATADAAAAADAAAA............... WE HEBBEN EEN BOD VAN EEN TIENTJE !!!

NOU.........BESTE BIEDER....... WAT DENK JE ZELF ?????
LAAT IK EENS HOOG INZETTEN ???


Prachtige tafel Buste te koop.......
In goede conditie met niet te veel ouderdoms sporen.
De stof is van zijde linnen.........

TATADAAAAADAAAA............... WE HEBBEN EEN BOD VAN WEL 4 TIENTJES !!!

NOU.........BESTE BIEDER....... WAT DENK JE ZELF ?????
LAAT IK EENS HOOG INZETTEN ???


Prachtige Victoriaanse Laarsjes
Alle orginele knoopjes zijn aanwezig.
Super gaaf voor hun leeftijd.........
Ze zijn 100 jaar oud ..............

NU TE KOOP VOOR EEN TIENTJE !!!!!!!



NOU.........BESTE LEZER VAN DEZE AANBIEDING....... WAT DENK JE ZELF ?????

VOEL JE JE IN DE MALING GENOMEN ???

EN WIE IS ER DENK JE BEGONNEN ??...............DUHHHHHHH.



GRRRR....Ik wordt er af en toe niet goed van........ of ligt dat nou aan mij :-)
Dit soort voorstellen kun je toch niet serieus nemen.......

Ik vraag mij dan werkelijk af wat er in die persoon omgaat........hebben ze dan werkelijk geen idee van Antiek, zeldzaamheid, prijzen etc.
Hebben jullie dit ook wel eens ???
Ik hoop het niet voor jullie.......... moedeloos ....

Ik zucht .............

O Regenboog....O Regenboog,
Gelukkig ben je krom...... anders heette je Regen streep.....
Maar dat klinkt ook zo dom !!

HAHAHAHA...... SIMPEL ( een ander telt tot 10 ) maar het werkt..........
Klik ik het bod weg en ga maar weer verder met waar ik mee bezig was...........

10 opmerkingen:

  1. hahahhahah....wat kun je het weer mooi vertellen!

    Zelfs een nono op antiek gebied ziet zelfs dat dit zeer waardevolle spullen zijn!

    Ze zijn om te zoenen zo mooi!!!Wat heb jij toch een prachtige spullen!Het lijkt wel een droom.

    fijne dag ondanks die vervelende klanten,

    groetjes
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kan je de hand schudden, wij reageren er niet meer op, want anders ben je de hele dag aan het mailen, bieden vanaf een bepaalde prijs werkt ook al niet, want dan denken ze gelijk dat het de vraagprijs is :-(
    en als je het op gewoon bieden zet, en erbij vermeld, dat bieden via mp is, krijg je allemaal mail, met wat vraag je ervoor haha
    en ga zo maar door, ik moet altijd wel lachen om de manier, hoe je het opschrijft, echt lachen :-)
    fijne dag
    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. och wat heerlijk,
    deze herkenning !

    diep zuchten is het enige dat helpt,
    en verder gaan met je dag.
    dankje dat jij het zo super goed verwoord.

    liefs,
    Caatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoihoi Jolanda,

    ik begin effe opnieuw!!
    Ik heb er ook last van, meid...

    Ik reageer er helemaal niet meer op...
    Anders blijf je heen en weer gaan...wat je zegt of doet is nooit goed.

    Maar geweldig hoe je het weer allemaal uitlegt..hihihi...echt super!!
    Heerlijke humor heb je!!!
    Groetjes,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, ja herkenbaar....ik laat het ooklangs mijn rug afglijden..hup verwijderen en klaar..
    Ik heb ook al eens een bod verwijdered en toen kreeg ik als nog een reactie... dat het echt niet meer waard was....tja... daar ga ik dan ook maar weer niet op in..
    Ik vind je riedeltje van de reggenboog erg leuk..ga ik onthouden.
    Groetjes Hetty en succes met de verkoop..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi,je moeder raadde mij aan een s een kijkje bij jou te nemen.lekker dan...ben al een uur bezig hihi.Heerlijke humor waar ik van hou(amsterdamse).En ach met die biedingen die sommige doen..een gek moet gek zijn om een gek te kunnen begrijpen!
    tegenwoordig zijn de mensen ZO zuinig...ze halen door hun neus adem om hun kunstgebit te sparen.zo is het hahaha
    Je hebt prachtige antieke spullen.ik zlal jou een s volgen:)
    liefs,marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hahahaha idd om helemaal gek van te worden. Ik verwijder het bod dan gewoon gelijk. Maar wat ik nog veel erger vind zijn die mensen die dol enthousiast zijn en vervolgens niets meer laten horen. Ik heb dat voor hetzelfde schilderij nu al 3x meegemaakt. Of de duvel er mee speelt!!
    Lieve groetjes,
    Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik denk dat iedereen dit herkent! Ook wat Corrie zegt... en dat is zooooo irritant!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik denk dat iedereen dit herkent! Ook wat Corrie zegt... en dat is zooooo irritant!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Patricia
    Mijn verhaal over Fabiola uit Belgiƫ
    maag best gelezen worden hoor ik denk dat ik verkeerd heb gekozen met verzenden
    groet van Mijnnie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op Visite bent ....... de koffie staat klaar (hahaha)
Bedankt voor je reactie, opmerking of evt. leuke anecdote......

Ben er gek op............
Groetjes Tante Jo