maandag 24 oktober 2011

Schatten van Tante Jo

Ik zal jullie even mijn andere schatten prijsgeven..........
Ben niet alleen gek van mooie spulletjes en antiek maar ben ik ook gek op dieren.
Ik heb een kat en die heet Minou (lekker orgineel) maar het is wel een lieverd......tja en van het merk huis-tuin en keuken kat.........



Ik heb ook 2 Golden Retrievers en die heten Amstel en Lingens Blond (dat is dan weer wel orgineel haha)
Waarom ze juist deze namen hebben ???
Mijn man en ik hebben een groot café (met zalen).......je snapt het, de link was gauw gelegd hihi


De donkere is Amstel en de lichte is Lingens Blond.

Ben ook vroeger met heel veel dieren op gegroeid.........
Bij mijn ouders thuis (in Lunteren) hadden wij:
7 paarden, 6 Sint Bernard Honden, 3 katten, Tamme Kraai (Gerrit), 2 varkens (die heette Sjors en Jimmy) voordat ze in de Snert terecht kwamen en een aap....... (Elsje) .....JA EEN AAP en als het voorjaar was dan zwommen de kleine jonge eendjes in de badkuip......
Dus je begrijpt, ben echt gek op dieren.


Het liefste zou ik ook weer een paard willen hebben, maar helaas we blijven dromen........
Ik heb vanaf mijn 8e tot mijn 25e in de paarden sport gezeten en ook nog op hoog niveau in de dressuur.
Maar ja dan komen er kindjes en een andere baan en levens stijl en dan kun je geen (top) sport meer bedrijven.
Ik denk er met veel plezier aan terug en nu is er gewoon geen tijd en ruimte voor een paard.
Je moet wat te wensen houden, toch ?
Ik zeg altijd: Als ik later groot ben wil ik graag een klein boererijtje met een paard in mijn achtertuin ...zucht....we blijven dromen !!!

2 opmerkingen:

  1. Je blog ziet er gezellig uit tante Jo :-)
    erg toepasselijk de namen van je honden haha
    en ook een rood/witte kat, hier loopt er 1 sinds April, een aanloopkat, zo'n "lieverd" (we hebben geen vogel meer in de tuin :-( maar kan niet boos worden op hem haha
    ik ga je volgen hoor, veel plezier met bloggen
    Groetjes uit... Lunteren :-)
    Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vond je blog toevallig en wat leuk...ga je volgen hoor....
    Zo droom ik nog van een ezeltje in mijn achtertuin.....twee dan...want ze moeten geloof ik altijd saampjes.....
    Blijft waarschijnlijk een droom ;0)
    fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op Visite bent ....... de koffie staat klaar (hahaha)
Bedankt voor je reactie, opmerking of evt. leuke anecdote......

Ben er gek op............
Groetjes Tante Jo