maandag 31 oktober 2011

Kragen en Hals versiering

Er zijn er zoveel.............de mooie kragen en versieringen.
Vind het statisch en heeft soms wel iets weg van adel. SJIEKDEFRIEMEL (hihi)
Ik zie in mijn gedachten de dames van toen al lopen met het haar mooi hoog opgestoken en dan over de jurk zo'n sierlijke mooie kraag of hals versiering.
Ze zijn er van super fijn kant, mooie kralen, linten, van zijde of noem maar op.


Ik heb er diverse en ze zijn mij stuk voor stuk dierbaar omdat ze wonderschoon zijn.
Kun je je voorstellen dat de hele fijne kanten kragen ECHT helemaal met de hand gemaakt werden..........wat een GEFREUBEL maar echt prachtig en knap hoor.






Dusssssssssss................

4 opmerkingen:

  1. Prachtig deze kraagjes, zo mooi fijn kant, superrrr
    ik heb er ook een zwak voor :-)
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw kraagjes zijn super mooie. Great impressions!
    Hartelijke groetjes, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag per toeval op je blog gekomen.. zoveel moois voorbij zien komen..ik heb me aangemeld als favoriet en kom zeker nog eens terug.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Normally I do not learn post on blogs, however
    I wish to say that this write-up very compelled me to take a look at and do so!
    Your writing taste has been surprised me. Thank you, quite nice article.


    Also visit my blog post: best treatment for acne on back

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op Visite bent ....... de koffie staat klaar (hahaha)
Bedankt voor je reactie, opmerking of evt. leuke anecdote......

Ben er gek op............
Groetjes Tante Jo