donderdag 8 december 2011

Goede voornemens of gewoon ( nog steeds ) verslaafd ??

Je hoeft wat mij betreft je goede voornemens toch niet "uit te stellen"tot 1 januari ????
HET KAN TOCH OOK OP ELKE DAG VAN HET JAAR ???

Ik rookte 2 pakjes sigaretten per dag (mijn god) maar neeeeee............ik was niet verslaafd hoor..........
........YE WRIGHT.........
Totdat ik er helemaal klaar mee was en wilde stoppen............had nooit eerder de poging gedaan !!


Korte versie:
Ik heb een boek gelezen (Stoppen met roken van Allan Carr)en ben ná 4 dagen gestopt met roken.........NOOIT MEER GEROOKT !!!! ZONDER MOEITE !!!
En ná 4 jaar kan ik je zeggen, wat ben ik daar nog steeds enorm blij mee !!

Simpel....Tijdens het boek lezen blijf je gewoon lekker paffen en hoe meer hoe beter.........
JE KOMT JEZELF WEL TEGEN (GNIFF GNIFF)
Ik ben gestopt op 16 December .....Tadaaa , niet op 1 januari !!
Boek kost € 14,95 bij BOL.COM ........1½ dag niet roken en je hebt het boek al verdient HAHAHA Niks te verliezen dusssssssss :-)

Lijkt wel een LOEKIE DE LEEUW RECLAME...........of zeg ik nou weer iets heel ouderwets........ASJEMENOU.......

Maarrrrrr, als je denkt dat ik dan niet meer verslaafd ben ?????
PFFFFFFFF............

ANTIEK IN ALLE VORMEN :
Victoraanse kleding - Kandelaars - Paspoppen - Napoleons - Jabots - Hoeden standaards - Kandelaars - Paspoppen - Napoleons - Jabots - Emaille - Corsetten - Crinolines - Stolpen - Engelen vleugels - Bruids sieraden - Fournituren Laden kastjes - Toonbank - Kroon van Was - Bruids kastjes - Kinder schoentjes - Kamer scherm - Foto's - Kroonluchter - Koffers - Buste's - Foto lijstjes - Bonnet's.

WHOOOEEEEHAAAAA, IK HEB WEER EEN NIEUWE VERSLAVING........VERZAMELEN.

Ik vind deze "verslaving" eigenlijk het leukste en wil die NOOIT meer op geven, want ik kan zoooooo enorm genieten van AL HET MOOIS VAN VROEGER.

En ik kan er van genieten .......zonder rokers hoestje HAHAHAHA

Met DEZE VERSLAVING KUN JE WEL OUD WORDEN.................. JA..... (HAHAHA) MAAR WEL ALS ARME SLOEBER...........WHOEEEHAAAAAA



6 opmerkingen:

  1. vooral ook blijven verzamelen!!Geniet lekker mee met je!Ennu ik heb ook dat boek maar niet stoppen met roken maar hoe af te vallen.Al 6x gelezen maar val er niet van af.Misschien dus flink eten tijdens t lezen??hahhaIngrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan zou het mooi zijn als je het boek gaat lezen tijdens de kerst hahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi nee,je moet naar mijn blog gaan en daar een comment plaatsen nu staat ie bij jezelf.dacht ik al n beetje toen ik je niet kon vinden.Dus eerst ff naar mij hierboven op mn naam klik,klik en dan bij bijv. de laatse post naar beneden scrollen en dan gaat t van zelf....hoop ik.Lekker weekeinde,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel goed dat je niet meer rookt !
    Ik ben zo n 12jr niet-roker ,heb zeker een pakje per dag gerookt ,ben met zyban gestopt ,ik dacht ik kan het toch niet ....
    Heb noooooit geen sigaret meer aangeraakt!!!
    Enne ,zo blijven je prachtige paspoppen lekker rookvrij !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou Tante Jo, knap hoor, dat je gestopt bent met roken. Ik helaas nog steeds niet, ook al rook ik dan niet veel 10 per dag,is trouwens altijd teveel, meer mag ik niet van mezelf, stoppen lukt me niet....ik rook niet in huis, hier is het rookvrij...ik wil dat mijn kleinkinderen niet aandoen.Heb ook alles al gedaan zelfs het boek.Maar goed....Heb er wel heel veel plezier in hoe jij alles verwoord, heerlijk, lachen...grtjs Mar.

    BeantwoordenVerwijderen


  6. Good work of a talented man!Ze zijn echt superleuk, ik zag ze ook opp FB. Hebben die dan 2 gaatjes?
    Vind meer
    Kindersieraden
    Kinderarmband

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op Visite bent ....... de koffie staat klaar (hahaha)
Bedankt voor je reactie, opmerking of evt. leuke anecdote......

Ben er gek op............
Groetjes Tante Jo