zaterdag 31 december 2011

Het Nieuwe jaar.........


Elk jaar op nieuwjaars dag ga we met het gezin een frisse strandwandeling maken.
We nemen de honden mee en waaien het afgelopen jaar van ons af en kijken weer met een frisse blik
( en Snotneus HAHA ) naar het komende jaar !!

Mijn Ome Piet probeert er ook wel eens onderuit te komen maar die kunnen we gelukkig nog "lijmen " met Warme Chocolade melk en Bitter Ballen na afloop ( lekkere combinatie maar het smaakt al jaren )

Het leuke is dat mijn broers en zusje met het hele gevolg van honden en gezin er tegenwoordig ook bij zijn.

Tante Jo heeft dus eigenlijk een familie traditie in gang gezet ???


Hebben jullie ook iets speciaals met de familie op zo'n dag of hangen jullie lekker op de bank of ...............

Ik heb de zuidwester al op.........

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke traditie (jammer dat hier in de buurt geen strand is, anders was ik er zeker vaak te vinden)
    Fijne jaarwisseling gewenst & en voor 2012 alle goeds gewenst!
    Geniet van de strandwandeling !
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel goed en vooral gezond 2012 !!!.......

    Bedankt voor je liefde en steun van het afgelopen jaar......

    Het voelde als een warme deken......

    Liefs van mij....xxx.....



    ★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
    ┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
      ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
    ☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
    ┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
    ☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆



    A very good and healthy 2012 !!!......

    Thank you for love and support of the past year........

    It felt like a warm blanket..........

    Love from me....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het strand is hier net iets te ver, maar een mooie boswandeling gaan wij zeker morgen even doen....Ik wens je een hele gezellige jaarwisseling en al het goede voor het komende jaar voor jou en je dierbaren...
    Lieve groet....Elly.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele fijne jaarwisseling en wens je voor 2012 alle goeds.
    tot volgend jaar!!!
    groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee, geen strand dit jaar, mijn bink heeft een operatie aan zijn been ondergaan dus geen sprintjes trekken op het strand.
    Een gelukkig en mooi nieuwjaar jojo.(mag wel vandaag hè)

    groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op Visite bent ....... de koffie staat klaar (hahaha)
Bedankt voor je reactie, opmerking of evt. leuke anecdote......

Ben er gek op............
Groetjes Tante Jo