vrijdag 2 december 2011

Onverwachts vrij......

Dat is lekker.......gisteren was ik "zomaar" een hele dag vrij !!
Mijn Ome Piet vond dat ik een vrije dag verdient had........na alle drukte de laatste tijd !!
Wat heerlijk...........ik zal wel ff bedenken wat ik allemaal wil gaan doen.
Er kwam niks uit.........


Ik wilde ook eigenlijk even geen "ZELFOPGELEGDE" klusjes of watopdatmomentweerverschikkelijkbelangrijkisennietkanwachten gaan doen.

JA NATUURLIJK relaxen dat moet je !!( zei ik hardop tegen mijzelf)
Moest weer even bedenken hoe dat ook al weer gaat hahaha
Ik ging zitten op de bank .............nou laat maar komen dan, ik ben er klaar voor hahaha

Ik keek in de kamer om mij heen en was mijn verzameling heel kritisch aan het bekijken want misschien kan ik wel weer even HER decoreren maar toen kwam er het gevoel.......... het is precies goed zo !!
Ik werd er blij en trots van en ONTSPANNEN ......YES !!!!

HOE PRETTIG IS DAT ZEG........

Als klap op de vuurpijl kwam er nog een "zelfgekocht" kadootje binnen met de post...........JE MOET JEZELF AF EN TOE EVEN KRIEBELEN WANT EEN ANDER VERGEET DAT NOG WEL EENS HAHAHAHA


Kijk dit was mijn kado !!!!
Helemaal goed en ook precies weer de goede kleur, past super bij de rest.





Als je je prettig voelt in je eigen huis en het voelt goed en je kunt er van genieten, dan begint elke dag toch met een glimlach !!






Ik vind het ook altijd leuk om er een mooie foto van te maken.
Het zijn soms de kleinste details die je hart even een sprongetje laat maken.
Soms moet je gewoon even je Camera pakken en een rondje foto's maken..........





4 opmerkingen:

  1. Haha, wat fijn dan, een dagje lekker niets hoeven en gewoon genieten van je spulletjes en verzamelingen en dan nog een mooi kado!!!! Dan kan je dag toch niet meer stuk, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hai tante jo, via picasa op je blog terecht gekomen. leuk hoor! maar even een vraagje; ik klikte via het winkellinkje naar binnen en zag daar op een foto een zweedse mora klok! mooi! is die te koop? of staat ie ergens anders op de site? ik ben zo benieuwd! ( dromen mag toch?)
    trouwens, welkom op picasa! groetjes,leonieke ( of ldeh op picasa)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love your blog! Now your Newest Follower!

    Mark @ room363

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tante Jo
    Wat heb ik genoten van je humor verhalen ,en je mooie verzameling.Meid wat doe je dat toch leuk .groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op Visite bent ....... de koffie staat klaar (hahaha)
Bedankt voor je reactie, opmerking of evt. leuke anecdote......

Ben er gek op............
Groetjes Tante Jo