dinsdag 27 december 2011

Een zwak voor kinder speelgoed...........

Als je enorm kan genieten van de "spulletjes "van vroeger.......... dan houd het niet zomaar op !!
Dan kun je van heel veel dingen genieten en vooral verzamelen ......... zoals ik .....ik heb wel een voorkeur hoor maar die is (nu nog) erg breed.
Ik ben uiteindelijk nog niet zo heel erg lang verzamelaar maar in der loop van tijd ( jaren )zal het wel veranderen denk ik.........

HOOP IK.........HAHAHA
Ik woon niet in een kasteel...... ( al zou je dat soms denken als je mij ziet sjouwen met spulletjes van de markt )............WHOOEAAA straks kom ik nog op T.V. bij RTL 4 ..........



HELP MIJN VROUW HEEFT EEN HOBBY met John Williams.



Sta je er toch mooi op met je Postzegel op een Postzegel op de buis
en je huis uitpuilende van je verzamel woede HAHAHAHA








Er zijn verzamelaars die hebben een hele duidelijke voorkeur voor 1 soort of 1 item of tijdperk.
Dat kan zijn in Rammelaars of bijbeltjes of kleding of sieraden of speelgoed......... noem maar op waar je gek van kan zijn.

ZUCHT........tja Speelgoed........ben ik ook op.....

Ik zie in mijn gedachten de kleine kindertjes er al mee spelen.......
In hun Matrozenpakje .........heb er vroeger ook 1 gehad met van die leuke knie kousjes.......... mijn moeder had het pakje zelf gemaakt !!!!
Leuk hé .........

Kindertjes met speelgoed of knuffels op foto's .........Zwijmel..







Mijn Speelgoed en knuffels....................







4 opmerkingen:

  1. ooohhhg,t popje,t paardje en dan t schaap op wielen TE leuk,zie t ook wel eens op je MP foto's staan ergens bij of in n hoekje!!Prachtig he heb je ook gelijk hele verhalen in je hoofd als je iets ouds ziet?Alvast 2012 geweldige vondsten in 2012!Groetjes,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig dat oude speelgoed, ik vind je trommeltje erg leuk
    oude rammelaars heb ik ook, en foto's van kindjes met oud speelgoed, tsja daar heb ik ook een zwak voor haha
    goede jaarwisseling gewenst!
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk te zien dat je ook zo van oud speelgoed houdt, ik kan er ook nooit genoegd van krijgen, en heb ook veel te weinig plaats voor alles neer te zetten.
    Dank je wel dat je mijn volger geworden bent.

    Lieve groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh, zo leuk dat oude speelgoed, nostalgie ten top. En dan komen soms die herinneringen van...oja, dat had ik vroeger ook...wist ik toen maar dat ik het nu nog graag had gehad...daarom zo leuk om te zien dat anderen het verzamelen...en wie weet, wie er nog mee gespeeld heeft, zo leuk! Grtjs Mar.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op Visite bent ....... de koffie staat klaar (hahaha)
Bedankt voor je reactie, opmerking of evt. leuke anecdote......

Ben er gek op............
Groetjes Tante Jo