zaterdag 18 februari 2012

Alaaf............Alaaf............Alaaf.........


Ik zet de komende 4 dagen even mijn Indianen Tooi op en of het nou " mijn feesie " is of niet................

CARNAVAL VIEREN !!


Persoonlijk loop ik niet graag in een polonaise maar tja...................
in het Café van Tante Jo en Ome Piet is het Carnaval !!!





Samen met onze " opgedrongen lotgenoten " (hihihi) zingen we dan ook uit volle borst mee ( duurt maar 4 dagen pfff ) en daarna de GROTE schoonmaak er achteraan...............hebben we dat maar weer gehad.

Ik moet er altijd wel een beetje om lachen.........het schijnt dat je met Carnaval helemaal los mag ??

Gelukkig sta ik dan aan de "Goeie kant " van de bar !!!!
Je begrijpt het............. ACHTER DE BAR .

Kan ik het allemaal eens nuchter over mij heen laten komen !!!
Alle normen en waarde worden over boord gegooid en niks is te gek..........
Want het schijnt dat je met Carnaval wel de buurvrouw .......... (piep) of de buurman............. (piep)

Ik bekijk het "feest geruis" van achter de bar en bedenk mij dan....................

HOREN ..... ZIEN ..... ZWIJGEN


En onder tussen zing ik uit volle borst...........
We hebben een woonboot..........
S'Nachts na tweeen..........
Er staat een paard in de gang...........

SORRY HOOR ............MAAR IK HEB HEM LIEVER IN MIJN ACHTERTUIN :-))
Dat paard............. begrijp mij niet verkeerd hihi


ZO EN NU EVEN MET ZIJN ALLEN...............



HÉ........ hebben jullie wel allemaal even meegedaan ???
WHOOEEEEAAA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je op Visite bent ....... de koffie staat klaar (hahaha)
Bedankt voor je reactie, opmerking of evt. leuke anecdote......

Ben er gek op............
Groetjes Tante Jo