donderdag 1 maart 2012

Ben ik dan de enige in huis.......... Pff

Ben ik dan de enige in huis ............
Als ik wakker wordt en in de huiskamer kom, wordt ik blij, blij van de mooie dingen om mij heen.
Ik heb met alle liefde zoveel schoonheid in huis verzameld, vind ik......maar ik ben verzamelaar.....moet je een beetje "kierewiet" voor zijn hahaha.
Ik kan zo enorm genieten hoe vroeger eigenlijk ALLES mooier was !!!!
KIJK NOU...........ZELFS HET ONDERGOED WAS MOOIER HAHAHAHA


Tegenwoordig draag je een string (of is dat alweer niet hip ?? )
Als mijn moderne Ome Piet de was ophangt zegt hij altijd ....... hoe minder stof , hoe duurder het is.....en waar moet nou eigenlijk de knijper HAHAHAHA

Mijn Ome Piet en Kinderen begrijpen af en toe niet wat mij bezielt en wat "er dan zo mooi aan is"

Ze roepen alle 3.....WAT EEN OUWE TROEP.......WHOOOEEAAAAA
Zijn ze gek geworden......die sporen niet........zien ze dan gewoon de schoonheid niet ??????





Je weet inmiddels dat ik (samen met Ome Piet) een Café heb.
Moet je voorstellen...............
Ik heb tot laat gewerkt en heb het Café afgesloten............
Even het nieuws zappen en een rood wijntje als slaapmutsje en dan "te bed"
Zie ik toch iets vreemds in mijn ooghoeken..........????
Je moet weten ik ben OOK gek op Victoriaanse laarsjes......ahum......er staan bij mij prachtige exemplaren (vind ik) en wat verbaasd mij ........
Staat daar ZOMAAR........MAAT 45 ZWARTE WERKSCHOENEN NAAST !!!!!

Ik zeg tegen Ome Piet.......wat doen die schoenen naast mijn "mooieantiekevictoriaanseprachtigedurelaarsjes"?????

Hij zegt....dat zijn mijn oude werkschoenen...en als je lang genoeg wacht....worden ze vanzelf ANTIEK................




WAT EEN HUMOR...........ik kan er gelukkig ook enorm om lachen.......zo wordt mijn hobby misschien ook wel een klein beetje hun / zijn hobby en gaan zij de schoonheid zien ??


9 opmerkingen:

  1. Ik vind het geweldig....supper...mooi....prachtig.
    Ik ga helemaal met je mee....ik heb gelukkig wel wat fans thuis!!!!!
    Ik wens je een fijne dag & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tante Jo, ik vind het een supermooi blog en supermooie ouwe zooi:)) Laat ome Piet maar kletsen en zn ouwe maat 45 werkschoenen lekker wegzetten daar. Gewoon een bos gipskruid meteen erin zetten mét laagje water.....Of hij zet ze voortaan buiten of ze zijn accuut brocante! Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het ook allemaal prachtig en het geeft zeker een blij gevoel als je kan wakker worden tussen al die prachtige spulletjes!! enneuh die werkschoenen kan je buiten op een oude ladder zetten, dat heeft ook wel wat!

    Fijne dag!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha............Geweldige tip Anky.
    En inderdaad ook leuk om ze buiten op de ladder te zetten (Michelle)
    Ik ga gewoon een keertje een geintje uithalen met Ome Piet............
    Wordt vervolgd..............

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahahah geef mij es zo een ome piet!!!!!!Geweldig!
    marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Tante Jo,
    Het is heerlijk om zo tussen je mooie spullen te zitten en te genieten ...
    Werderom heb je weer een heel leuk stukje geschreven ...en o zo herkenbaar voor mij.
    Sommige familieleden vinden het maar prullaria...en sommige dingen vinden ze WEL leuk....ha ha ha...
    Maar ik vind het zalig ...al die prachtige dingen van vroeger....schitterend.
    Geniet maar fijn van al deze mooie bijzondere spullen,heerlijk!

    Met vriendelijke groetjes Charlie
    (ook een groot verzamelaar)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai,

    ik ben al een tijdje op zoek naar van die prachtige victoriaanse laarsjes.
    Heeft u enig idee hoe ik die zou kunnen vinden?

    Alvast bedankt!
    Groetjes Sophie
    (sophie_vanm@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jo het is weer geweldig en ik moet lachen om Ome Piet omdat ik hem ken waaahhhh

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik jou geweldig!!!!!!!!!!!!
    leuk jo grt winny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op Visite bent ....... de koffie staat klaar (hahaha)
Bedankt voor je reactie, opmerking of evt. leuke anecdote......

Ben er gek op............
Groetjes Tante Jo