zondag 18 maart 2012

Zal Tante Jo gaan trouwen.....................

Zal ik gaan trouwen ???? ................de schoenen heb ik al!
Als ik ze zou passen, dan was ik morgen de bruid hahahaha






Mijn Ome Piet zal wel zeggen:
Wij zijn een goed team.......
Ik aan de basis en mijn Tante Jo die verder de baas is !!
En dat wil ik zo houden...........niks meer aan doen hahahaha

Zou Ome Piet suggereren dat Tante Jo thuis de ( gebreide ) broek aan heeft ??

Nou volgens mij is Ome Piet thuis de baas hoor !!
Als hij zegt dat hij gaat afwassen .......DAN GAAT HIJ AFWASSEN !!
Dan zeg ik niets meer............. :-)

Dit even terzijde hihi
Wij hebben geen boterbriefje nodig om ons als "getrouwd " stel te gedragen.

Enfin............ de Bruids schoentjes zal ik dan maar niet dragen maar er gewoon naar kijken !!!
ZUCHT............als de Bruidschoentjes in 1850 al zo mooi waren......
HOE mooi was de jurk dan wel niet ...........PFFFF

Ik heb diverse schoentjes en het allermooiste vindt ik ze als ze van zijde zijn.
De aller vroegste Bruidschoentjes die ik heb zijn van ongeveer anno 1850.
Zo mooi bewaard gebleven ............





Pompom pedom..........pompom pedom..........

9 opmerkingen:

  1. Mag ik even komen passen!!!!!
    Van mij mag het weer in de mode komen....ik vind ze geweldig!!!!!
    Fijne avond & lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat kleding en schoenen betreft zou ik wel terug in de tijd willen, zo veel mooier als nu
    prachtige collectie heb je !
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn schitterend!!!

    Fijne week!
    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zijn ze zeker en mooi bewaaard gebleven!
    Als het goed is zijn ze ook maar 1x gedragen toch??
    Groetjes Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Tante jo,

    Vandaag kom ik even wat later bij je op de koffie als normaal.
    En ik hoop dat ik nog welkom ben voor een bakkie...

    Ja en dan hoor ik dat je zo graag nog wilt trouwen...ik zou zeggen doe net
    als mijn tante...zij is op haar 85e voor de tweede keer nogmaals getrouwd...
    :))En dit is geen verzinsel of grapje..))
    Ze kwam op latere leeftijd de man van haar dromen nog tegen...en ze zijn getrouwd
    met alles er op en er aan....het was super!

    Dus Jo volg je hart...en doe dan die mooie bruidslaarsjes aan....
    Ze zijn werkelijk beeldschoon...en ik mag er zo graag naar kijken..
    Ik weet zeker dat ze mij ook zullen passen ..ik heb een kleine voetjes..maatje 36...dus als
    je nog een bruidsmeisje zoekt...ik wil heel graag!
    Kunnen we samen die wonderschone laarsjes aan...

    Nou Tante deze post was weer even een heerlijk genietmomentje...

    Liefs en doe de groeten aan Ome Piet...enne doe maar of dat hij de broek aan heeft,
    je weet wel beter hihihi...

    toedelsssss.
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Tante Jo,

    Dan heeft je Oom Piet wel de goede broek aan 1tje met karakter,want die zie je niet veel meer.
    Wat betreft je laarjes het zijn schitterende exemplaren,iets wat toen gemaakt werdt met veel liefde en geduld,dat kun je zien aan hoe de kwaliteit nu nog is...
    Iets wat je toen kocht dat was Klasse met een grote K,de Victoriaanse tijd was een tijd van geweldige Schoentjes/Laarsjes en niet te vergeten de Kleding.
    Weet zeker dat er een geweldige jurk bij aangetrokken was.
    Enzo wil iedere vrouw nog graag trouwen,om jaloers van te worden.

    Warme Groet Helene.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag lieve tante JO[oooooootje]

    Via Marijke van Ooijen kom ik hier op jou heerlijke blog terecht,
    wat kan jj zalig schrijven zeg en zo heerlijk to de point.
    Zou bijna zeggen dat je uit Amsterdam komt, ben daar zelf
    ook geboren en getogen en die Amsterdammertjes houden wel
    van een gebbetje en zeggen altijd waar het op staat, en zo
    hoort het ook, hihi.

    FANTASTISCHE mooie spulletjes heb je allemaal, zo ook deze
    pareltjes van schoentjes, ohhhhh weet gewoon niet wat ik zie
    zo MOOI!!! Echt juwelen zijn het.
    En je hebt helemaal gelijk tante Jo, laat de mannen maar
    denken dat ze gelijk hebben wij vrouwen weten wel beter, hahaha!

    Maar ik ga nu naar eens slapen want potdorie we hebben vannacht
    nog een uurtje korter ook, bahhhhhh

    Lieve groetjes Tante Jo van Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waaaaaah die schoenen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op Visite bent ....... de koffie staat klaar (hahaha)
Bedankt voor je reactie, opmerking of evt. leuke anecdote......

Ben er gek op............
Groetjes Tante Jo