woensdag 11 januari 2012

Heb ik wat gemist...............

Ben nét terug van 3 dagen Amsterdam...........Pffff
Elk jaar naar de Horeca Beurs met aansluitend het Congres, Receptie en Gala avond als afsluiting...............heerlijk in een hotel en genieten.

En NATUURLIJK EINDIG JE 3 DAGEN IN DE KROEG.......... BRAK DUS .....hahaha

Maar we gaan er elk jaar weer voor..............
Al is het alleen maar om mijn Ome Piet in Black Tie te zien ( WOW )en ik mij in mijn GALA JURK als DIVA kan gedragen.

NOU ALLE REGISTERS GAAN OPEN HOOR !!!!!

Met de hele mikmak..........
Bling-Bling....... Hoge Hakken........ Haar op zolder ........ en de Corrigerende slip .............Hahahaha !!!





Maarja, dan zit ik daar............
lekker als PRINSES OP DE ERWT en mijn gedachten dwalen zo af en toe wel eventjes af want..........


HEB IK WAT GEMIST ??

Ik zit natuurlijk vaak op het internet .
Ben altijd aan het speuren naar mooie spulletjes en hoop iets te vinden wat ik graag aan mijn verzameling zou willen toevoegen.
Als ik thuis ben..........maar even kijken of ik wat gemist heb ??

Tot mijn spijt had ik inderdaad iets "gemist" ......
( voorzover je iets kunt missen wat je nooit hebt gehad natuurlijk ) hahahahaha
Een prachtig item maar helaas al verkocht ...... %$&*&%#@&(*&^%#@!

Maar om enigsinds het INDERDAAD IK HEB WAT GEMIST GEVOEL te negeren zeg ik tegen mijzelf:
JOH........JE HAD HET TOCH NIET NODIG........EN WAAR WIL JE HET NEERZETTEN ?

Ik kan heel goed in mijzelf , met mijzelf en tegen mijzelf praten, GELUKKIG MAAR........ want als ik dat nou niet zou kunnen zou ik altijd het IKHEBWATGEMIST GEVOEL houden WHOOEEEAAA.
Dan zou alles alleen maar draaien om verzamelen en 24 uur niets willen missen op het internet !!!

NEE, gelukkig kan ik het preventief voorkomen en dat ik het het......

WATIKNOGPERSÉMOETHEBBENKOPENOFWATIKNIETGEZIENHEB VIRUS

heb kunnen vermijden ........gelukkig maar.........

Ik kan dus gewoon genieten van mijn Ome Piet , kinderen , beesten , familie , werk en nog veel meer ........ !!

9 opmerkingen:

  1. Haha, die Tante Jo...dus heb je/jullie heerlijk genoten! En ochhhh wie weet, vind je het nog een keer wat je gemist hebt...Enne...misschien toch een beetje verslaafd aan internet? Hihi.
    Groetjes Mar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahahahhahahaha...gek mens...wat kun je tch heerlijk schrijven,ik blijf lachen om jou! Je hebt NIKS gemist..ik wel zo te lezen...voor mij geen ome Piet,haar op zolder..bling bling..lekker uitgaan enz.Ja..je kunt niet alles hebben hè? Maar gelukkig heb ik ook niet die hangover, en jij weer wel.hahahahhaha...

    Er komen nog zat kansen voor je op internet...en daarbij heb ik ook niet de indruk,dat je "'weinig"hebt. Mens wat en mooie spullen heb je!

    Fijne avond en lieve groetjes,

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog de allerbeste wensen!!

    Ik moet zo lachen om je manier van schrijven :-) heerlijk dat je een gezellige dag hebtgehad en balen ...wat heb je gemist dan haha

    Dikke knuf,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, de Amstelhoek is die er nog op de horecava?
    We werden vroeger op school al behoorlijk beschonken naar huis gereden met een bus.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk om jou gezellige blog te mogen lezen!!
    Groetjes Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 3 Gezellige dagen zelfs.............PFFFF

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja dat gevoel heb ik ook!! Maarja, hoeveel spullen kun je hebben.
    Ik stond een keer met een mooie fonds in mijn handen bij de kringloop en zei vertwijfeld:" maar waar laat ik het" waarop mijn dochter van 10 jaar doodleuk zei:"in de winkel!"
    Ha ha, nou daar stond ik dan...

    groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. eindelijk even tijd om te bloggen..en wat voor een blog.geweldig zeg...ik ga je metten volgen,,,
    liefs hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Tante Jo,
    Ik ben gezellig bij je op bezoek geweest,wat een leuk en mooi BLOG.
    Behalve dit verhaal dan,wij hebben ook brand meegemaakt,de foto's meenemen kwam niet bij ons op(buurman daarintegen kruiwagens vol,maar vergat ons wel wakker te maken)ERG HEFTIG.
    Maar lieve Jo ik ga je volgen,lijkt me erg leuk!!!!!
    Met lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op Visite bent ....... de koffie staat klaar (hahaha)
Bedankt voor je reactie, opmerking of evt. leuke anecdote......

Ben er gek op............
Groetjes Tante Jo