vrijdag 6 januari 2012

Wat red je het eerst bij brand.............

Ik heb ooit eens de nare ervaring gehad dat mijn gezin en ik bedreigd werden met afpersing en brandstichting........... ook dat brengt mijn beroep met zich mee............

Dat was echt een rot tijd en is gelukkig goed afgelopen.
Ik ga er verder niet veel over zeggen..............maar er is een reden waarom ik dit met jullie wil delen.........

Wij hebben toen 2 weken in angst geleefd en de kids hebben we maar niets verteld.
sliepen met de brandblusser naast het bed..........Duhhh niet slapen dusssss.

Als je met je neus op bepaalde feiten wordt gedrukt, dan ga je toch heel helder nadenken en het leven in pespectief zien !!!!

Doordat ik toen in die situatie zat ben ik heel erg gaan nadenken wat ik zou doen ..........
(als de boel in de fik zou staan) en dan ga je plannen !!

Je denkt........ wat ga ik het eerste redden !!!!!

NATUURLIJK JE PARTNER, KINDEREN EN HUISDIEREN................EN DAN ?????

Je denkt dan dat je daar nog tijd voor zou hebben.........ik denk het niet maarrrrrrr............je bent er toch mee bezig !!

Ik dacht uiteindelijk niet aan mijn mooie verzamel objecten, mijn prachtige aanwinsten, mijn hebbedingen en gekochte sentimentele waardevolle spulletjes !!!

Ik had aan het voeten eind van mijn bed ..........

1 GROTE TAS MET DE FOTO ALBUMS VAN MIJN KINDEREN

Dus lieve allemaal .............je gezin, dieren en familie foto's ........... DIE ZIJN ONVERVANGBAAR !!!!

En de mooie dingen die we kopen en waar we elke dag van mogen genieten......................

HET ZIJN MAAR SPULLEN !!


PS. De dader is toen i.s.m. de politie opgepakt en kwam er met een "lullige" taakstraf vanaf............
Hij was zielig.........slechte jeugd..........VROEGER ZEKER GEEN BMX FIETS GEHAD............

Tja........... dan ontspoor je al gauw........ DUHHHHH

7 opmerkingen:

  1. Ohh wat erg Jolanda, dat lijkt me een hele nare ervaring, de angst die het met je meebrengt en vooral de angst om je gezin, de kinderen.. moet er niet aan denken
    wij genieten ook van de verkoop van de spulletjes en de verzamelingen die je zelf hebt, maar zitten er absoluut niet vast aan deze "aardse" spullen
    we hebben bij onze vader, moeder en broer gezien hoe snel het leven afgelopen kan zijn, en dan kan je nog zo veel geld of mooie spullen hebben, maar daar heb je niets aan...
    je sluit je post trouwens af met een prachtige foto, geniet er maar lekker van meid !
    Fijn weekend gewenst!
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is inderdaad een nare ervaring en je ergste nachtmerrie als je gezin wordt bedreigd! deze zijn van ontelbare waarde! maar goed dat het goed is afgelopen!!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bah wat een nare ervaring.
    Ik ben ook van de foto's.
    Het lijkt mij ook heel erg als je door het verlies van foto's een stuk tastbaarheid van het verleden kwijt bent.

    Je spiegel is echt schitterend.
    Ik hou wel van dat chique goud en die mooie krullen.

    Groetjes, Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat n vreselijke tijd moet dat geweest zijn
    Maar wat leuk dat ik jou blog heb kunnen vinden ,wat n pracht en praal :)
    Ik ga je volgen hoor
    Neem es een kijkje op mijn blog ,zou ik leuk vinden
    Gr amy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh wat moet dat een vreselijke en spannende tijd voor jullie zijn geweest...En ja zo krijg je wel een ander kijk op veel zaken en kan mij hel goed voorstellen dat je dan ook wel goed nadenk over wat nu echt belangrijk is in het leven ......Voor mij zijn het toch op de eerste plaats mijn foto's...Deze zijn toch wel het meest dierbaar voor mij.
    Ik wens je een fijn weekend en lieve groet...ELLY.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi tanta Jo,

    Was net bij Picasa bij je op visite en heb je blog gevonden....wat een verhaal...maar ben blij dat jullie je rust weer hebben en idd..wat is dan belangrijker....mooi!

    Marhoudvanoud.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb je blog gevonden via Picasa. Prachtig blog, geweldige spullen en heb hardop zitten lachen! Ga je graag volgen, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op Visite bent ....... de koffie staat klaar (hahaha)
Bedankt voor je reactie, opmerking of evt. leuke anecdote......

Ben er gek op............
Groetjes Tante Jo